fbpx
domenico-loia-310197-unsplash

KAJ JE POTREBNO UPOŠTEVATI PRI IZDELAVI SPLETNE STRANI?

Na celem svetu je približno 1 bilijon spletnih strani. Med tolikimi stranmi je zelo težko izstopati. Privabljati potencialne stranke na vašo spletno stran je že tako ali tako dokaj težko, poskrbeti, da na vaši strani tudi ostanejo in morda opravijo nakup, pa je še težje.

Kako obiskovalci vaše spletne strani razmišljajo?

Uporabnikove navade na spletu niso toliko drugačne kot navade v trgovinah. Obiskovalci vaše spletne strani si večinoma ogledajo vaše strani, nekaj teksta oziroma prvo stvar, ki jim pritegne pozornost. V večini primerov pa si dobršen del strani niti ne pogledajo.

Ljudje cenijo kvalitetno vsebino in ne toliko sam dizajn spletne strani. Tudi če vaša spletna stran ne bo vizualno najlepša, bo pa imela uporabniku zanimivo vsebino, ste zadeli jackpot.

Obiskovalci spletne strani ne berejo, ampak jo “skenirajo”. Spodnja slika prikazuje kako obiskovalec poskenira vsebino na vaši spletni strani. S tem išče neko besedilo, točke, fraze, ki so zanj pomembne.

Katera so torej tista zlata pravila, ki se jih je potrebno držati, ko delate svojo spletno stran?

Minimalno število menijskih vrstic: pri ustvarjanju spletne strani je potrebno paziti, da se uporabnik med številnimi menijskimi vrsticami ne izgubi. Zato v spletno stran vključite le tiste menije, ki so res potrebni (npr. kontakt, reference,…).

Call to action gumb: vaša spletna stran naj vključuje tako imenovani CTA gumb (to je element na strani, s katerim obiskovalce spletne strani spodbudimo k dejanju/kliku itd.). Naziv gumba je lahko “Prijavite se na novice”, “Kontaktirajte nas”, “Pošlji povpraševanje” in podobno. O tem kako naj bi CTA gumb izgledal, bomo pisali v naslednjem blogu.

Slike in video: to sta dva elementa vaše spletne strani, ki ji dajeta “dušo”. Najbolje je, da na svoji spletni strani uporabite resnične slike, z resničnimi osebami. Če ste lastnik restavracije in izdelujete spletno stran za vaše podjetje, potem vključite slike svoje restavracije. Nikakor pa ne iščite slik restavracije po spletu. Pri slikah in videih je zelo pomembna kvaliteta. Čeprav večina pametnih telefonov danes omogoča slikanje in snemanje z visoko ločljivostjo, vseeno priporočamo, da slikanje in video produkcijo prepustite profesionalcem.

Barve, ki jih vključite v vašo spletno stran: barvna lestvica se mora ujemati s tem kar ponujate in z vašim logotipom. Uporabljajte očem prijazne barve, ki bodo uporabnika takoj pritegnile (rdeča, rumena, modra, zelena, oranžna,…). Držite se pravila MANJ JE VEČ. Besedilo naj bo črne barve, izberite pa eno barvo, ki bo izstopala. To barvo uporabljajte, ko želite nekaj poudariti in sporočiti pomembne informacije.

Pisava: grafični oblikovalci radi rečejo, da ima vsaka pisava svojo osebnost. Izbira prave pisave oziroma fonta je ključna pri oblikovanju vaše spletne strani, saj pri uporabniku vzbudi različne odzive. Pri izbiri pisave pazite, da bo lahko berljiva in da vključuje šumnike (č, š, ž). Nekatere pisave se bolje obnesejo pri večjih naslovih, nekatere pa pri podnaslovih. Priporočamo kombinacijo dveh pisav, ki pa se morata vizualno dopolnjevati. En tip pisave uporabljajte za naslove, drugega pa za ostalo besedilo. Pisavo si lahko izberete na https://fonts.google.com/ .

Tekst: Pri pisanju teksta na spletni strani, moramo vedno imeti v podzavesti, da se današnjim uporabnikom zelo mudi. Posledično pa skozi vsebino na spletni strani dobesedno drvijo, zato je pomembno, da ključne informacije vključite na začetku oziroma jih lahko vključimo kar v naslove. Samo tako bo obiskovalec vaše strani dobil odgovor na svoja vprašanja. Tudi tukaj velja pravilo MANJ JE VEČ. Uporabite malo vsebine (izogibajte se pisanju na dolgo in široko), ta pa naj bo čim bolj kvalitetna.

V kolikor boste upoštevali ta “zlata” pravila, bo vaša spletna stran služila svojemu namenu. Lahko pa izdelavo spletne strani prepustite tudi nam. Pošljite nam povpraševanje na info@agencija-top.si.

DELI

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email